یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳

همراه اولی ها می توانند صورتحساب خود را جیرینگی پرداخت کنند

عطوفي

چهارشنبه ۱۵ دی ۱۳۸۹ - ۱۱:۴۰:۰۰


معاون بازاریابی شرکت ارتباطات سیار گفت: مشترکان اپراتور همراه اول می توانند صورتحساب خود را از طریق تلفن همراه با روش جیرینگی پرداخت کنند.

وایمکس نیوز - محمدمهدی عطوفی در مراسم اولین قرعه کشی جوایز مشترکان سیم کارت های اعتباری همراه اول که سیم کارت های خود را از روش های غیرحضوری شارژ کرده اند، درمورد طرح جیرینگ گفت: این سرویس از اردیبهشت ماه سال 90 برای همه مشترکان فعال می شود و بدین ترتیب پرداخت الکترونیکی را با روش های جدید امکان پذیر می کند.
وی گفت: بیش از 50 درصد مشترکان سیم کارت های دائمی همراه اول، قبوض صورتحساب خود را به صورت الکترونیکی و غیر حضوری پرداخت می کنند که حدود هشت میلیون نفر اند.
وی با اشاره به ارایه روش جدید "بانک پرداخت" برای مشترکان سیم کارت های دایمی گفت: تمامی مشترکانی که در بانک صادرات حساب دارند، می توانند با دادن رضایت به بانک صادرات قبوض خود را خودکار پرداخت کنند.
وی افزود: بانک صادرات با دریافت مجوز از مشترکان خود می تواند به صورت خودکار از حساب مشترک هزینه مکالمه وی را کسر و برداشت کند.
عطوفی با بیان اینکه به این ترتیب دیگر نیازی به پرداخت صورتحساب از سوی مشترکان نیست، گفت: تلفن بانک هم روش دیگری است که امکان پرداخت از سامانه 09990 را برای مشترکان فراهم می کند. در این روش مشترک بدون پرداخت هزینه می تواند نسبت به وصل ارتباط خود در لحظه اقدام کند.
معاون شرکت ارتباطات سیار درخصوص استفاده مشترکان از خدمات الکترونیکی در روش های پرداخت و دریافت شارژ اعتباری گفت: بیش از 100 درصد اهداف همراه اول برای خرید شارژ الکترونیکی و پیاده سازی بانکداری الکترونیکی محقق شده است و امید می رود تا پایان امسال درصد پرداخت غیرحضوری مشترکان به 65 درصد برسد.
در مراسم قرعه کشی طرح نوید همراه اول به مشترکان اعتباری که در بازه زمانی اول تیر ماه تا آخر شهریور ماه سیم کارت صفر خود را فعال کرده و از روش های الکترونیکی و غیرحضوری برای شارژ سیم کارت خود استفاده کرده بودند، جوایزی تعلق گرفت.
 

 

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو